Управління культури і туризму Херсонської обласної державної адміністрації
Главная страница Обратная связь Карта сайта




Довідка про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 1 кварталу 2018 року

10.04.2018

 Відділ роботи із зверненнями громадян обласної державної адміністрації

                                                                                     
 

Довідка

про роботу зі зверненнями громадян
за підсумками1 кварталу 2018 року по Департаменту
культури, туризму та курортів
обласної державної адміністрації
 
Департаментом культури, туризму та курортів обласної державної адміністрації на виробничій нараді розглянуто питання про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 1 кварталу 2018 року.
Протягом 1 кварталу 2018 року до Департаменту надійшло 7 письмових звернень громадян, що на 15 звернень, або 68%меньше, ніж за 2017 рік.
За звітній період звернень через урядову телефонну «гарячу лінію» не надходило.
 

 

 

Характер письмових звернень

 
У своїх листах та зверненнях громадяни за звітний період порушили питання:
п/п
Характер звернень
2017р.
2018р.
Порівняно
 
1
Скарги на дії посадових осіб
5
1
- 4
2
Стосовно пам’яток, заповідників та музеїв
1
2
+1
3
Стосовно участі у фестивалях, допомоги у проведенні заходів
1
-
- 1
4
Щодо присвоєння звання, нагородження
-
-
-
5
Щодо видання збірок, книг
2
-
- 2
6
Стосовно проведення ремонту закладів культури
-
-
-
7
Питання освіти у галузі культури
4
1
- 3
8
Інші
9
3
- 6
 
Всього:
22
7
- 15
Як видно з таблиці, у порівнянні із 2017 роком спостерігається збільшення кількості звернень стосовно пам’яток, заповідників та музеїв (на 1). Зменшення кількості скарг на дії посадових осіб  (на 4), та ( на 6) категорії інші (про оплату праці, про виділення приміщення, порушення трудових прав, надання роз’яснень з юридичних питань).
 
Так, до Департаменту неодноразово надходили  звернення Козакова О.С. з питання щодо надання факту підтвердження існування історико-культурної спадщини колонії менонітів та відновлення зруйнованих кладовищ менонітів. На порушені питання були наданні роз’яснюючи відповіді відповідно до повноваження Департаменту.
 
 

Географія письмових звернень

 

 

Як свідчить аналіз, письмових звернень громадян за звітний період надійшло до Департаменту з міста Херсона - 1 звернення ( зменшення на 9), з районів – 2 (зменшення на 5), з інших областей – 3 ( зменшення – на 1). Найбільша кількість звернень надійшла з м. Івано-Франківськ - 3 ( збільшення на 3). Одне звернення надійшло без зазначення адреси.
 

 

Географія звернень
2017 р
2018р.
Порівняно
м. Херсон
10
1
-9
м.Київ
-
-
-
м. Івано-Франківськ
-
3
+3
Дніпровська обл.
-
-
-
Чернігівська обл.
1
-
-1
Рівненська обл.
-
-
-
Львівська обл.
2
-
-2
Запорізька обл.
1
-
-1
м.Олешки
1
-
-1
смт.Гола Пристань
-
-
-
м.Каховка
-
1
+1
Голопристанський р-н
1
-
-1
Білозерський р-н
-
1
+1
Бериславський р-н
-
-
-
Скадовський р-н
-
-
-
Олешківський р-н
-
-
-
Каховський р-н
3
-
-3
Горностаївський р-н
1
-
-1
Великоолексанрівський р-н
1
-
-1
Новотроїцький р-н
-
-
-
Іванівський р-н
-
-
-
США
-
-
-
Всього:
22
6
-16
 

 

 

Особисті прийоми громадян та «гаряча» телефонна лінія

 

 

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.12.2016 року № 941дск, щодо забезпечення паралельного функціонування «гарячих» телефонних ліній і телефонів довіри, повідомляє наступне.
Наказом Департаменту культури, туризму та курортів обласної державної адміністрації від 05 січня 2018 року № 5 визначено номер телефону «гарячої лінії», телефону довіри та графік їх роботи - з 09.00 до 12.00 щовівторка та щочетверга, а також відповідальну особу за ведення цієї роботи.
 

 

 

Загальна порівняльна характеристика звернень

 

 

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до управління звернулися 7 особи шляхом подання особистих та колективних звернень, що 15 звернень менше аналогічного періоду минулого року (22 осіб).
Кількість  звернення громадян які  були колективними, не змінилось порівняно з 2017 роком  (1 колективне звернення).
Від найменш захищеної категорії громадян  не надходило звернень
 

 

 

Виконавська дисципліна

 

 

Здійснюється кількісний аналіз роботи щодо звернень громадян, які надійшли до Департаменту культури, туризму та курортів облдержадміністрації. Ведуться відповідні журнали обліку звернень громадян, щоквартально аналізується динаміка та характер заяв, скарг та пропозицій, що надійшли. Аналіз проведеної роботи надається до відділу по роботі із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.
Не розглянутих своєчасно скарг та пропозицій немає.
В практичній роботі із зверненнями громадян працівники Департаменту керуються Законом України «Про звернення громадян» та методичними рекомендаціями відділу роботи із зверненнями громадян управління з питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
 
 
Головний спеціаліст відділу
культурних індустрій та
управління персоналом
управління культури                                                                      А.С.Буга