Управління культури і туризму Херсонської обласної державної адміністрації
Главная страница Обратная связь Карта сайта




Звітність про роботу із зверненням громадян

02.01.2018

 Відділ роботи із зверненнями громадян

обласної державної адміністрації

 

 
 

Довідка

 

про роботу зі зверненнями громадян
за підсумками 2017 року по Департаменту
культури, туризму та курортів
обласної державної адміністрації
 
Департаментом культури, туризму та курортів обласної державної адміністрації на виробничій нараді розглянуто питання про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2017 року.
Протягом 2017 року до Департаменту надійшло 62 письмових звернень громадян, що на 9 звернень, або 14,5% більше, ніж за 2016 рік.
Із загальної кількості письмових звернень - 11 надійшли на розгляд до управління через урядову телефонну «гарячу лінію» (згідно з даними за 2016 рік кількість звернень цієї категорії не збільшилась).
 

 

 

 

Характер письмових звернень

 

 
У своїх листах та зверненнях громадяни за звітний період порушили питання:
п/п
Характер звернень
2016р.
2017р.
Порівняно
 
1
Скарги на дії посадових осіб
15
15
-
2
Стосовно пам’яток, заповідників та музеїв
4
5
+1
3
Стосовно участі у фестивалях, допомоги у проведенні заходів
1
5
+4
4
Щодо присвоєння звання, нагородження
-
1
+1
5
Щодо видання збірок, книг
1
6
+5
6
Стосовно проведення ремонту закладів культури
1
-
- 1
7
Питання освіти у галузі культури
7
9
+2
8
Інші
24
21
-3
 
Всього:
53
62
+9
 
Як видно з таблиці, у порівнянні із 2016 роком спостерігається збільшення кількості звернень щодо видання збірок, книг (на 5), та стосовно участі у фестивалях, допомоги у проведенні заходів (на 4). Зменшення кількості звернень (на 3), які відносяться до категорії інші (про оплату праці, про виділення приміщення, порушення трудових прав, надання роз’яснень з юридичних питань).
Так, до Департаменту неодноразово надходили з різних питань скарги Іванушкіної І.В. на голову Олешківської райдержадміністрації. Деякі питання були вирішенні та роз’ясненні, по деяким триває судовий розгляд. Всі питання тримаються на контролі.
 

Географія письмових звернень  

 

Як свідчить аналіз, письмових звернень громадян за звітний період надійшло до управління з міста Херсона - 26 (збільшення на 1), з районів - 26 (збільшення на 1), з інших областей – 7 ( збільшення – на 4). Найбільша кількість звернень надійшла з м. Олешки - 8 (збільшення на 3), зменшилась кількість звернень (на 4) у Голопристанському районі - 2. Два звернення надійшло без зазначення адреси.

 

 

Географія звернень
2016 р
2017 р.
Порівняно
м. Херсон
25
26
+1
м.Київ
-
1
+1
м. Івано-Франківськ
-
1
+1
Дніпровська обл.
1
-
-1
Чернігівська обл.
-
1
+1
Рівненська обл.
1
-
-1
Львівська обл.
1
3
+2
Запорізька обл.
-
1
+1
м.Олешки
5
8
+3
смт.Гола Пристань
-
3
+3
м.Каховка
2
-
-2
Голопристанський р-н
6
2
-4
Білозерський р-н
2
3
+1
Бериславський р-н
1
2
+1
Скадовський р-н
3
-
-3
Олешківський р-н
2
3
+1
Каховський р-н
1
3
+2
Горностаївський р-н
-
1
+1
Великоолексанрівський р-н
-
1
+1
Новотроїцький р-н
1
-
-1
Іванівський р-н
1
-
-1
США
1
-
-1
Всього:
53
60
+7
 

Особисті прийоми громадян та «гаряча» телефонна лінія 

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.12.2016 року № 941дск, щодо забезпечення паралельного функціонування «гарячих» телефонних ліній і телефонів довіри, повідомляє наступне.
Наказом Департаменту культури, туризму та курортів обласної державної адміністрації від 05 січня 2018 року № 5 визначено номер телефону «гарячої лінії», телефону довіри та графік їх роботи - з 09.00 до 12.00 щовівторка та щочетверга, а також відповідальну особу за ведення цієї роботи.  

Загальна порівняльна характеристика звернень
 
Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до управління звернулися 62 особи шляхом подання особистих та колективних звернень, що 9 звернень більше  аналогічного періоду минулого року (53 осіб).
Із зазначеної кількості 8 звернень громадян були колективними, що на 2 менше, ніж в 2016 році  (10 колективних звернень).
Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 4 звернення (за 2016 рік від зазначеної категорії осіб надійшло 7 звернень).  

Виконавська дисципліна

 

Здійснюється кількісний аналіз роботи щодо звернень громадян, які надійшли до Департаменту культури, туризму та курортів облдержадміністрації. Ведуться відповідні журнали обліку звернень громадян, щоквартально аналізується динаміка та характер заяв, скарг та пропозицій, що надійшли. Аналіз проведеної роботи надається до відділу по роботі із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.
Не розглянутих своєчасно скарг та пропозицій немає.
В практичній роботі із зверненнями громадян працівники Департаменту керуються Законом України «Про звернення громадян» та методичними рекомендаціями відділу роботи із зверненнями громадян управління з питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
 
 
Головний спеціаліст відділу
культурних індустрій та
управління персоналом
управління культури                                                                      А.С.Буга